
Voor een opruimtraject geldt, hoe sneller jij beslissingen durft te nemen, hoe sneller het opruimen gaat. Daarbij spelen nog meer factoren een rol zoals de hoeveelheid spullen, en de grootte van de ruimte(s).
Dit is een heel lastig uitgangspunt, want je weet van tevoren vaak niet hoe lastig het kan zijn om beslissingen over je spullen te moeten nemen. Daarom is het intake gesprek ook al een belangrijke start om te bepalen, waar jij bij gebaat bent.
Een intakegesprek kost € 35,- inclusief btw.
Mijn uurtarief bedraagt € 65,- inclusief btw. Als je mij minimaal 3 uur per afspraak inhuurt, reken ik een lager uur tarief
De prijzen die in de pakketten worden aangeboden zijn inclusief BTW.
Pakket 1 € 180,- i.p.v. € 195,-
- Intake bij je thuis (ong. 1 uur)*
- 1x3 uur opruimen
- Eventueel afvoeren spullen voor kringloop
- Nazorg 1 maand (telefonisch/mail)
- Reiskosten**
Pakket 2 € 540,- i.p.v. € 585,-
- Intake bij je thuis (ong. 1 uur)*
- 3x3 uur opruimen
- Eventueel afvoeren spullen voor kringloop
- Nazorg 1 maand (telefonisch/mail)
- Reiskosten**
Pakket 3 € 900,- i.p.v. € 975,-
- Intake bij je thuis (ong. 1 uur)*
- 5x3 uur opruimen
- Eventueel afvoeren spullen voor kringloop
- Nazorg 1 maand (telefonisch/mail)
- Reiskosten**
Indien van toepassing kun je ook gebruik maken van mijn diensten met een PGB budget.
Intakegesprek*
De kosten van het intake gesprek bedragen €35,-. Neem je vervolgens minstens 3 uur aan diensten af, worden de kosten van het intakegesprek verrekend, dus in dat geval is het intakegesprek kosteloos. Nadat ik bij je ben geweest stuur ik je een vrijblijvend voorstel.
Reiskosten**
Tot 25 km enkele reis zijn inbegrepen. Is de reisafstand langer dan reken ik € 0,20 per km.
Ik bereken de afstanden aan de hand van de ANWB routeplanner / kortste route.